Mitel

Mitel

Mitel, globální dodavatel v oblasti podnikových komunikací, integruje své produktové portfolio v souvislosti s nedávným sloučením s firmou Aastra. Společnost se zaměřuje na vytvoření silného globálního portfolia, které splňuje požadavky regionálních trhů, chrání investice existujících zákazníků a poskytuje komunikační kvalitu stolních telefonů se snadnou cestou ke komunikačním řešením v cloudu.

Cílem integrační strategie jsou také investice do vývoje tradičních kancelářských produktů (v plánu v polovině roku 2015) a portfolia aplikací (s integrací první vlny funkcionalit do konce roku 2014). Umožní tím komunikaci a spolupráci odkudkoliv s podporou otevřených standardů a průmyslových standardů typu Google a Microsoft.

Společnost Mitel dále plánuje rychlý rozvoj funkcionalit kontaktního centra, které staví na vlastních osvědčených řešeních kombinujících podnikovou komunikaci se snadno integrovatelnými sofistikovanými aplikacemi a s přidanou hodnotou pro řešení Microsoft Lync.

„Strategie integrace produktů odráží naše závazky směrem k zákazníkům a prodejním partnerům a jejím cílem je nadále pokračovat v podpoře jejich podnikání a chránit jejich investice do našich produktů,“ řekl Rich McBee, generální ředitel společnosti Mitel. „Globálně využívá kombinované portfolio obou společností více než 60 milionů lidí, takže musíme zajistit, aby ačkoliv má integrační strategie společný cíl, také nadále reagovala na specifické regionální požadavky a na dynamiku trhu.“

„Všechny produkty klíčové pro český trh jsou v integrovaném portfoliu zahrnuty. Platí to jak pro portfolio komunikačních serverů, tak pro široké spektrum aplikací a koncových zařízení,“ řekl Frederic Boone, manažer společnosti Aastra pro střední a jihovýchodní Evropu. „Kombinace vývojových kapacit obou společností navíc pomůže v budoucnu našim partnerům k dalším úspěchům na stále se měnícím trhu.“

Související produkty

MiVoice 5000

MiVoice 5000 je inovativní „Unified Communications“ softwarová platforma navržená pro velké společnosti, kterým umožní zvýšit vaši produktivitu a výkonnost.

MiVoice Office 400

MiVoice Office 400 je kompaktní řešení podnikové telefonie postavené dle konceptu „all-in-one“ pro malé až střední společnosti.

FrontStage

Multimediální kontaktní centrum FrontStage integrované s podnikovými IS poskytuje sofistikovaný nástroj pro rychlou, intuitivní a efektivní obsluhu požadavků zákazníků.

SmartRec

Modulární záznamové zařízení od jedné analogové linky až po stovky analogových, digitálních a IP rozhraní pro použití se všemi běžnými komunikačními systémy všech generací.

MiVoice MX-One

MiVoice MX-ONE je komplexní řešení podnikové telefonie, nabízející ucelenou sadu aplikací určených pro malé i velké společnosti.

Přihlášení

Registrace