Náhlavní soupravy Jabra nabízejí kontaktním centrům výhody ve třech hlavních oblastech:
1. Vyšší efektivita
Zaměstnanci mohou zpracovávat hovory efektivněji, aniž by se snížila kvalita komunikace z hlediska zákazníka. Zvýšení kvality hovorů, které přinášejí náhlavní soupravy Jabra, znamená méně nedorozumění a jasnější komunikaci.
2. Prvotřídní služba
Správně provést požadované úkoly hned napoprvé je známkou dobře odvedené práce. Špičková zvuková kvalita náhlavních souprav Jabra vyvolává u zákazníků dojem vysoké míry profesionality a stejně tak zlepšuje interní spolupráci.
3. Maximální pohodlí
Nepohodlné náhlavní soupravy nejsou dobrou volbou – tedy alespoň pokud si chcete udržet kvalitní personál. Naše náhlavní soupravy určené pro kontaktní centra se mohou pochlubit jedinečným ergonomickým designem, který byl propracován zejména s ohledem na dlouhodobé používání. Zaměstnanci si mohou vybrat z celé řady stylů nošení, což zvyšuje míru jejich spokojenosti a je zárukou rychlého přijetí koncovými uživateli.
Náhlavní soupravy Jabra nabízejí mobilním pracovníkům výhody ve třech hlavních oblastech:
1. Produktivnější a motivovaná pracovní síla
- Portfolio výrobků pro mobilní pracovníky od společnosti Jabra lze připojí k počítači, chytrému telefonu nebo tabletu
- Multipoint - podpora používání více řešení současně, která pomáhá uživatelům přepínat mezi zařízeními během konverzace
- Vynikající kvalita zvuku - i v hlučném prostředí.
2. Bezproblémová integrace se všemi důležitými IT řešeními
Handsfree řešení Jabra pro mobilní pracovníky jsou certifikována a optimalizována pro všechny vedoucí IT/UC platformy - Microsoft, Cisco, Avaya atd.
3. Funkčnost ihned po připojení a nadčasová podpora
Spojte se se společností Jabra a získejte tak pomocnou ruku, díky které budete mít jistotu, že vaši mobilní pracovníci z vašich IT řešení vytěží co nejvíce - šetří drahocenný čas a IT zdroje. Jabra nabízí:
Poradenství k segmentaci uživatelů
- Jabra vám pomůže pochopit různé druhy potřeb mobilních pracovníků tak, abyste svým uživatelům byli schopni poskytnout to správné řešení.
- Kvalita produktů Jabra společně s uživatelskou optimalizací pomáhají uživatelům dosahovat potřebné výkonnosti.
Rychlejší adaptace uživatelů
- Jabra zajišťuje snadnou a bezproblémovou integrace bez přerušení pracovních postupů uživatelů (funkčnost ihned po připojení/snadnost použití)
- Výukové materiály Jabra urychlují uživatelské osvojení výrobků, což potvrzuje skutečnost, že uživatelé se velmi rychle cítí při práci s nimi dobře a pohodlně
- Kvalita zvuku výrobků Jabra pomáhá přesvědčit koncové uživatele o výhodách IT řešení - a podporuje účinnost u koncového uživatele díky optimálním zvukovým zážitkům.
Nadčasovost
- Jabra vám dává perspektivní řešení, které nespolupracuje jen s vaším současným telefonním vybavením, ale bude spolupracovat i s tím, pro které se rozhodnete v budoucnosti.
Výhody sjednocené komunikace:
1. Zvuk světové třídy
Lepší zvuk zvyšuje produktivitu a zkvalitňuje služby zákazníkům. Náhlavní soupravy Jabra jsou vyvíjeny s využitím špičkových zvukových technologií se zvláštním zaměřením na hlas a hlasové nástroje docilující jasného a konzistentního zvuku.
2. Okamžitá funkčnost ihned po připojení
Snadná instalace. Není třeba volat specialisty na instalaci ani zdlouhavě zaškolovat obsluhu. Náhlavní soupravy Jabra nainstalujete snadno a bez problémů je připojíte ke všem telefonním systémům.
3. Efektivita
Jednou z klíčových výhod UC systémů s náhlavními soupravami Jabra je efektivita díky uvolnění rukou pro další práci. S volnýma oběma rukama toho zaměstnanci dokáží udělat více a rychleji, ať jde o přístup k důležitým souborům, kontrolu zákaznických dat nebo hledání na Internetu.
4. Mobilita
S mobilními zařízeními jsou zaměstnanci stále v dosahu – kdekoli a kdykoli. Systémy UC s náhlavními soupravami Jabra zvyšují dostupnost zaměstnanců – nezáleží už na tom, kde pracujete, ani na tom, jaké zařízení používáte.