Kdo je cílovým zákazníkem?

  • Zákazníci hledající platformu pro sjednocenou komunikaci, týmovou spolupráci a multimédia
  • Zákazníci zajímající se o přechod na VoIP
  • Zákazníci vyžadující mobilitu
  • Zákazníci, kteří chtějí rozšířit, případně zkonsolidovat svoje komunikační systémy
  • Stávající zákazníci, používající MiVoice systémy pro SME (IntelliGate, MD-Evolution, BusinessPhone)
  • Zákazníci, kteří nechtějí investovat do složitých robustních řešení, která jsou určena pro velké korporace
 

Silné stránky řešení MiVoice Office 400


1. Přizpůsobitelnost řešení pro všechny druhy zákazníků - vertikální řešení

MiVoice Office 400 obsahuje některé specializované funkce, které lze využít v řadě oborů, například: ubytovací služby, zdravotnictví, logistika, administrativa, výrobní a průmyslové podniky, a další.

2. Snadno rozšiřitelná modulární architektura

Komunikační systém je možné sestavit jako stavebnici, kdy zákazník platí pouze kapacitu a funkce, které právě potřebuje. Případné rozšíření kapacit je realizováno přikoupením licencí, případně interních karet.

3. Široká škála koncových terminálů

Každý uživatel si může zvolit přístroj, který nejvíce odpovídá způsobu jeho práce. Způsob ovládání koncových přístrojů byl vyvinut s důrazem na orientaci na potřeby uživatelů.

4. Pokročilé nadstavbové aplikace

Přidaná hodnota dnešních komunikačních systémů spočívá především v nadstavbových aplikacích a jejich integraci. Rodina aplikací a terminálů BluStar je moderní systém sjednocené komunikace sdílený všemi platformami MiVoice. Umožňuje multimediální komunikaci, videokonference a je ideálním nástrojem pro týmovou spolupráci. Podpora otevřených standardů jako CSTA, KNX dává zákazníkům další možnosti pro integraci a vznik aplikací s přidanou hodnotou.

5. Mobilita

Je klíčovým prvkem a nezbytnou vlastností všech moderních komunikačních technologií. MiVoice proto nabízí několik způsobů, jak umožnit uživatelům zůstat produktivní, pokud se právě nacházejí mimo své pracoviště.

6. Jednoduchá instalace a správa systému

K dispozici je jednak správcovský nástroj WebAdmin, obsahující instalačního průvodce „step by step“ i pro méně zdatné administrátory, standardní a expertní režim, automatickou tvorbu záloh, zabezpečený přístup i pro vzdálenou správu, nástroje pro audit systému, grafickou prezentaci nastavení pro lepší názornost a snazší orientaci. Běžní uživatelé pak mohou využívat webový portál, přes který si mohou upravit individuální nastavení svých profilů (terminálů, adresářů, tlačítka rychlých voleb a podobně).

 

Související produkty

MiVoice 5000

MiVoice 5000 je inovativní „Unified Communications“ softwarová platforma navržená pro velké společnosti, kterým umožní zvýšit vaši produktivitu a výkonnost.

MiVoice MX-One

MiVoice MX-ONE je komplexní řešení podnikové telefonie, nabízející ucelenou sadu aplikací určených pro malé i velké společnosti.

FrontStage

Multimediální kontaktní centrum FrontStage integrované s podnikovými IS poskytuje sofistikovaný nástroj pro rychlou, intuitivní a efektivní obsluhu požadavků zákazníků.

SmartRec

Modulární záznamové zařízení od jedné analogové linky až po stovky analogových, digitálních a IP rozhraní pro použití se všemi běžnými komunikačními systémy všech generací.

Hlasové komunikátory

Hlasové komunikátory pro konferenční hovory ve vašich podmínkách - v kanceláři, doma nebo na cestách.

Náhlavní soupravy

Profesionální bezdrátové i kabelové náhlavní soupravy a zvuková zařízení, která výborně zapadnou do vašeho pracovního prostředí.

VoIP a datová řešení

Řešení zahrnující IP telefony, SBC kontroléry, media brány, směrovače, media servery, řešení pro mobilitu uživatelů, služby a aplikace s přidanou hodnotou.
 

Přihlášení

Registrace