MiVoice 5000 je inovativní „Unified Communications“ softwarová platforma navržená pro velké společnosti, kterým umožní zvýšit produktivitu a výkonnost zaměstnanců využitím univerzálního a standardizovaného řešení pro sjednocenou komunikaci a kolaboraci. Využitím špičkové komunikační technologie se MiVoice 5000 přizpůsobí podnikovým procesům a vyniká jednoduchou integrací do stávajícího podnikového prostředí IT s možností postupné implementace. Platforma MiVoice 5000 obslouží od 12 po 150 000 uživatelů, kteří mohou být libovolně rozmístěni v souladu s topologií podniku, a to až v rámci 2 000 uzlů sítě. Touto ojedinělou vlastností vycházející z distribuované architektury systému je řešení vhodné i pro menší/střední společnosti, které tak využijí benefitů obvykle dostupných jen velkým společnostem. MiVoice 5000 nepreferuje jen IP terminály – uživatelé mohou využívat digitální nebo analogové terminály, bezdrátové terminály nebo připojit GSM telefony k podnikové síti jako pobočku.
1. Podpora otevřených průmyslových standardů
MiVoice 5000 je systém založený na otevřených průmyslových standardech, proto umožňuje jednodušší integraci IP telefonie s aplikacemi třetích stran a s podnikovými informačními systémy.
2. Zvolte si typ terminálů, který vám nejlépe vyhovuje
Na protokolu SIP založená softwarová platforma MiVoice 5000 je kompatibilní s jakýmkoliv terminálem typu MiVoice IP, Mitel SIP, video SIP, H323, IP DECT, WiFi SIP, SIP SW klient, Mitel BluStar nebo MMC (klient pro chytrý telefon). Ve spojení s konvergovanými komunikačními servery Mitel 5000 X může softwarová platforma MiVoice 5000 dále komunikovat s analogovými a digitálními terminály nebo také s klasickými DECT telefony.
3. Kvalita hovorů
Kvalita VoIP hovorů je zajištěna použitím architektury přímého hovorového spojení (end-to-end VoIP), podporou celé řady kodeků, implementací metody CAC (Call Admission Control) předcházející zahlcení linek, preferencí toku hlasových dat sítí a dynamickou adaptací na vytíženost IP sítě.
4. Interoperabilita
MiVoice 5000 využívá rozhraní SIP trunk, které je otestováno s předními poskytovateli telekomunikačních služeb v ČR.
5. Škálovatelnost
V rámci distribuované architektury může MiVoice 5000 spravovat až 150.000 účastníků a síť až 2.000 serverů MiVoice 5000.
6. Více jak 500 telefonních funkcí a služeb
MiVoice 5000 s více než 500 funkcemi je jednou z nejkomplexnějších softwarových hovorových aplikací na trhu.
7. Spolehlivost a bezpečnost
Zabezpečení systému je realizováno na několika úrovních. Pro kriticky důležitá spojení uživatele umožňuje software MiVoice 5000 například šifrování hovoru (hlas a signalizace) bez dalšího dodatečného hardwaru. Pro účely zvýšené spolehlivosti a dostupnosti služeb je možné server provozovat v duplexním režimu s možností geografické redundance. V případě výpadku jednoho ze serverů dojde k automatické registraci na druhý server bez přerušení probíhajících hovorů.
8. Intuitivní implementace a sofistikovaná správa
Systém je možné spravovat vzdáleně z prostředí běžného webového prohlížeče. Bezpečný a intuitivní software MiVoice 5000 implementuje standardy: https pro zabezpečený přístup, LDAP pro integraci a synchronizaci podnikových adresářů a SNMP pro dohled nad systémem.