Zásadní přínosy kontaktu se zákazníky prostřednictvím technologie FrontStage

1. Moderní technologie

Moderní technologie použité při vývoji FrontStage (ICC 3.0) založené na třívrstvé architektuře, HD voice, HD video, technologie TTS (Text To Speech, syntézou hlasu z textu), technologie rozpoznání řeči, Answering Machine Detection (AMD) a mnohé další.


2. Lokální technická podpora od tvůrců systému FrontStage (ICC 3.0)


3. Jednotné agentské prostředí včetně náhledů (integrace) s podnikovými IS


4. Kompaktní integrace s podnikovými procesy a informačními systémy


5. Částečná náhrada chybějících agend podnikových procesů


6. Zákazníci mohou komunikovat formou, na jakou jsou zvyklí: široká škála rozličných komunikačních kanálů jako je telefon, video, chat, fax, sms, Facebook, LinkedIn a další sociální sítě, Skype, aj.


7. Vzdálení (domácí) agenti


8. Nízké náklady spojené s provozem

 

Související produkty

SmartRec

Modulární záznamové zařízení od jedné analogové linky až po stovky analogových, digitálních a IP rozhraní pro použití se všemi běžnými komunikačními systémy všech generací.

Náhlavní soupravy

Profesionální bezdrátové i kabelové náhlavní soupravy a zvuková zařízení, která výborně zapadnou do vašeho pracovního prostředí.

VoIP a datová řešení

Řešení zahrnující IP telefony, SBC kontroléry, media brány, směrovače, media servery, řešení pro mobilitu uživatelů, služby a aplikace s přidanou hodnotou.
 

Přihlášení

Registrace