Služby a technická podpora

Spolehlivá podniková komunikační infrastruktura je základním kamenem prosperující společnosti. Účinná a včasná technická podpora přispívá velkou měrou k efektivitě provozu podnikového komunikačního systému. Systém vhodného individuálního servisu „ušitého na míru“ konkrétním prioritám společnosti zaručuje maximální možnou dostupnost a provozuschopnost jednotlivých komunikačních systémů a služeb včetně jejich vazeb do okolního ICT světa. Proto jsme pro naše partnery a zákazníky připravili komplexní systém technické podpory, složený z celé řady programů pokrývající individuální servisní nároky a požadavky. Zákazník si tedy může sám vybrat pro něj nejvhodnější program, či vyspecifikovat kombinaci dodatečných služeb.


 

Při podpisu servisní smlouvy do konce roku
si obnovíte záruku na váš komunikační systém
bez ohledu, kdy byl zakoupen

 
Zaruka-zdarma.png
 

Týká se programů SERVIS a POHOTOVOST


Hned v úvodu zdůrazňujeme, že pod pojmem technická podpora nemáme na mysli pouze zásah a opravu vadných dílů v případě výskytu poruchy v záruce či po jejím skončení, ale naopak prevenci, přizpůsobení a zákaznické úpravy tak, aby komunikační systém odpovídal měnícím se požadavkům uživatelů a poskytoval tak maximální užitnou hodnotu. Nedílnou součástí technické podpory je provoz technické informační linky v definovaném období pohotovosti pro řešení všech technických požadavků a dotazů uživatelů, dále zákazník může volitelně využívat služeb Service Desku. V neposlední řadě se poskytují pravidelné semináře a individuální školení. V rámci těchto školení může být technický personál zákazníka proškolen pro nejnáročnější úkony spojené se správou a konfigurací jednotlivých zařízení, a to až do expertní úrovně.
 
Skupina atlantis působí na trhu podnikových komunikací již od roku 1994. Dlouhodobě spolupracujeme se společností Mitel (dříve Matra Nortel, EADS, Aastra) a jsme výhradním dodavatelem systémů MiVoice 5000 a MiVoice Office 400 na českém a slovenském trhu, a také systémů MiVoice MX-ONE (dříve Ericsson). Jsme držitelem GOLD DISTRIBUTOR certifikace Mitel, která nám mimo jiné umožňuje přímý přístup k servisní podpoře výrobce. Naše společnost jako jediná v ČR získala též certifikaci společnosti Microsoft Premier Support for Lync Partners (PSLP), díky níž je schopná čerpat přímou garantovanou technickou podporu společnosti Microsoft pro řešení těch nejkomplikovanějších technických incidentů. Díky zázemí interních kmenových vývojářů je atlantis schopen poskytovat lokální technickou podpora přímo od architektů a vývojářů kontaktního centra FrontStage, jež je naší největší devizou, kterou svým zákazníkům nabízíme. Poskytujeme univerzální platformu pro plnou integraci komunikačních systémů a kontaktního centra do podnikových procesů a poskytujeme vývoj softwaru na zakázku. 
 
Atlantis má specialisty s nejvyšším možným stupněm technických znalostí a poskytuje svým zákazníkům služby vysoké technické kvality. O kvalitě našich specialistů mluví účast na zahraničních instalacích v různých státech světa zprostředkovaných přímo výrobci námi dodávaných zařízení.
 

Technické zázemí

Technické zázemí společnosti atlantis telecom tvoří zejména:
 
  • Servisní centrum zajišťující nepřetržitý pohotovostní servis pro klienty
  • Dohledové centrum zajišťující on-line dohled nad systémy zákazníků
  • HelpDesk (hot-line/telefonní linka) pro klienty a pro obchodní partnery v ČR a SR
  • ServiceDesk pro klienty a pro obchodní partnery v ČR a SR
  • Celkem 15 systémových techniků a inženýrů
  • Rozsáhlý sklad náhradních dílů pro servisní účely
Standardní záruční podmínky jsou zakotveny v obchodních podmínkách společnosti atlantis (Reklamační řád) nebo v konkrétní cenové nabídce. Tento dokument popisuje služby, které standardní podmínky dále rozšiřují, a specifikuje tak systém nadstandardní technické podpory.
 

 

Související produkty

Přihlášení

Registrace