Konference spojená s výstavou předních světových výrobců komunikačních technologií pro Skype for Business (2. běh)

Publikováno: 05.08.2016

Konference spojená s výstavou předních světových výrobců komunikačních technologií pro Skype for Business (2. běh)

 

Datum akce:
01. 11. 2016
Místo konání:
Microsoft, Vyskočilova 1561/4a, Praha 4
Počet volných míst:
Odkaz na registraci

Na konferenci se vám představila společnost Microsoft a její globální technologičtí partneři pro platformu Skype for Business: Polycom, HPE ArubaRiverbedJabra Audiocodes. Měli jste tak jedinečnou možnost setkat se přímo se zástupci těchto světových firem, kteří vás jednak seznámili se svým produktovým portfoliem v jednotlivých přednáškových blocích, ale i osobně vám představili své produkty na souběžné výstavě.
 
Konference s výstavou proběhla ve dvou termínech 31. 10. a 1. 11. 2016 v nové budově společnosti Microsoft na Praze 4. Program konference 31. 10. a 1. 11. byl totožný.
 


Konference probíhala ve formě prezentací ve čtyřech konferenčních sálech:
 

   - Konferenční sál PRAHA

   - Konferenční sál MORAVA

   - Konferenční sál KUTNÁ HORA

   - Konferenční sál BRNO

Plán konferenčních propstor zde.

 

Program konference


9:00 – 9:45
Konferenční sál PRAHA: Microsoft Skype for Business - společná prezentace
 
9:45 – 10:15       Přestávka na kávu
 
10:15 – 11:00   
Konferenční sál PRAHA: Polycom
Konferenční sál MORAVA: Riverbed
Konferenční sál KUTNÁ HORA: demo AudioCodes, Jabra, kontaktní centra FrontStage
Konferenční sál BRNO: demo Polycom
 
11:00 – 11:15     Přestávka na kávu
 
11:15 – 12:00   
Konferenční sál PRAHA: HPE Aruba
Konferenční sál MORAVA: Polycom
Konferenční sál KUTNÁ HORA: demo AudioCodes, Jabra, kontaktní centra FrontStage
Konferenční sál BRNO: demo Polycom

12:00 – 13:30     Oběd + EXPO
 
13:30 – 14:30   
Konferenční sál PRAHA: AudioCodes, kontaktní centra FrontStage, Náhlavní soupravy Jabra
Konferenční sál MORAVA: HPE Aruba
Konferenční sál KUTNÁ HORA: demo AudioCodes, Jabra, kontaktní centra FrontStage
Konferenční sál BRNO: demo Polycom

14:30                Malé občerstvení a káva

14:30 - 17:00  
Guided Tours v Microsoft budově
(Nakoukněte do nových kanceláří českého Microsoftu. Tvoje židle je i moje. Článek na Forbes: zde)
Volný program - EXPO


17:00                Ukončení akce

 

Obsah prezentací a přednášející

 
V dnešním extrémně konkurenčním ICT prostředí významně vyčnívají ty technologie a ti výrobci, kteří napříč trhem dokáží vytvořit řešení, které je transparentně začleněno do ICT prostředí zákazníků a je v něm zcela integrováno do okolních systémů. To nejlepší řešení je založeno nad nejlepšími produkty špičkových specializovaných výrobců v dané ICT oblasti, které jsou vzájemně propojeny do jednotného bezešvého celku. Tím se překonává zastaralý model, který byl dominantně založen na řešení jednoho výrobce, jenž znemožňoval integraci nových špičkových technologií jiných výrobců, což souvisí i s dramaticky vyššími náklady spojenými s vlastnictvím (TCO).
 
Okolo těchto špičkových specializovaných technologií vzniká ekosystém partnerů a spolupracujících firem, kteří integrují tyto specializované a globální produkty a mají tak na trhu významnou konkurenční výhodu proti ostatním. Využijte této konkurenční výhody i vy a staňte se jedním z nich! 

 

Telefonie v cloudu, její možnosti a propojení s ostatními komunikačními nástroji


www.microsoft.cz

Zbrusu nová nabídka telefonních cloudových služeb Office 365 otevírá zcela nové možnosti. V prezentaci představíme současnou nabídku telefonních služeb jako jsou cloud PBX, PSTN Conferencing a také softwarové klienty pro různé platformy. Rozvineme také téma, jak moderní komunikace zapadá do celkové koncepce vnitrofiremní komunikace. V neposlední řadě se budeme věnovat otázce výzev pro správce telefonie a IT a jejich sladění s požadavky ostatních oddělení v organizaci.
 

Přednášející

 
Martin Panák, Microsoft Martin Panák, Product Marketing Manager Microsoft
Ve společnosti Microsoft pracuje 8 let na pozici Product Marketing Managera pro oblast Business Productivity. Před působením v Microsoftu pracoval 12 let na různých pozicích ve společnosti Hewlett-Packard.
 
Pavel Svatoš, Microsoft Pavel Svatoš, Senior Specialist, Microsoft
Ve společnosti Microsoft pracuje na pozici Business Development Managera pro oblast produktivity. Před působením v Microsoftu pracoval 9 let ve společnosti Cisco Systems.
   
 
 

Produktivita je v mobilitě, spojte přínosy HPE Aruba s Office365

   
Nasaďte bezdrátovou síť, která sama rozeznává uživatele i aplikace a optimalizuje svůj provoz pro Skype for Business. Najděte bezpečný a jednoduchý způsob, jak připojit nejen vaše firemní zařízení s Office365, ale i vlastní telefony (BYOD) se Skype a Yammer samoobslužným způsobem. Ohromte vaše hosty elegancí a jednoduchostí přihlašovacího WiFi portálu, ale současně zamezte ohrožení výkonu vašich klíčových Office365 aplikací. A co dát dohromady Outlook pro rezervaci místností a schůzek s Aruba lokačním a navigačním systémem, díky kterému se necháte dovést k volné zasedačce nebo se vzájemně s kolegou najdete v rámci budovy či celého areálu? A pokud provozujete hybridní IT, získejte náš Microsoft balíček data center technologií v konvergované či hyperkonvergované podobě a spravujte vaše prostředí i zdroje v Azure jedním multi-cloud nástrojem.
 

Přednášející

 
Tomáš Kubica, HPE Tomáš Kubica, Enterprise Architect, HPE
Ve společnosti Hewlett Packard Enterprise působí 8 let a dnes se věnuje IT architektuře, mobilitě a otevřeným sítím datových center, cloud technologiím, architektuře cloud native aplikací a DevOps.
 
Lubomír Galatík, HPE Lubomír Galatík, HPE Aruba Sales Manager, HPE
Ve společnosti Hewlett Packard Enterprise působí na pozici obchodního ředitele jednotky HPE Aruba v České republice a na Slovensku. Za dobu 6 let, co je zaměstnán v HP a následně v HPE, působil na několika obchodních a manažerských pozicích.
   


 

Videokonferenční infrastruktura pro Skype for Business – špičkové řešení spolupráce na dálku




Více jak polovina mezilidské komunikace je vizuálního charakteru. Přidáním vizuální dimenze do podnikové komunikace se výrazně zvyšuje porozumění, důvěra a koncentrace. Komunikace s kolegy, partnery a zákazníky se tak stává produktivnější a efektivnější. V přednášce budou představeny nejmodernější trendy v oblasti videokonferencí a spolupráce na dálku, které zcela zásadně mění zastaralé představy o konferenčních prostředcích a jejich využití v každodenní praxi.


Přednášející

 
Arye Ben Zrihem, Audiocods

Jakub Abramczyk, Sales Director Eastern Europe ve společnosti Polycom

Jakub je zaměstnán ve společnosti Polycom na pozici obchodního ředitele pro východní Evropu od května 2015. Dříve působil ve společnostech Acronis jako regionální obchodní manažer pro východní Evropu a jako Channel director a team leader ve společnosti Verint.
 

   
 
 

Možnosti monitoringu a zlepšení uživatelské spokojenosti se Skype for Business a aplikacemi přesunutými do cloudu




Využívání služeb poskytovaných z cloudu je všeobecným trendem. Riverbed Vám ukáže, jak se dají zlepšit zkušenosti s cloudově poskytovanými službami, ať je to infrastruktura v Azure nebo O365. Představíme také možnosti monitoringu VoIP a konkrétně Skype for Business z různých perspektiv.
 

Přednášející

 
Alex Tomik, Riverbed Alexander Tomik, Solutions Architect pro region Eastern Europe Riverbed
Ve společnosti Riverbed pracuje 3 roky na pozici Solutions Architect pro region Eastern Europe. Dříve působil ve společnostech Nortel a Avaya jako systémový inženýr.
   


 

Komplexní hlasová infrastruktura (HW) pro Microsoft Skype for Business




AudioCodes poskytuje komplexní řešení pro migraci klasické telefonie do prostředí Microsoft Skype for Business, včetně integrace a napojení na telefonní operátory. Kompatibilita prakticky s každým typem telefonní ústředny (PBX) chrání investice do starších zařízení. AudioCodes One Voice pro Skype for Business obsahuje společností Microsoft certifikované komponenty nutné pro bezpečnou implementaci Skype for Business, a to bez ohledu, zda se jedná o on-premise, cloud či hybridní architekturu.
 

Přednášející

 
Arye Ben Zrihem, Audiocods Arye Ben Zrihem, East Europe Sales Director ve společnosti AudioCodes
Arye je zaměstnán ve společnosti Audiocodes na pozici obchodního ředitele pro Východní Evropu od roku 2002. Působil zde též na pozicích produktového specialisty a pre-sales inženýra. Společnost atlantis si vybral jako distributora s přidanou hodnotou již v roce 2002.
   


 

Nové trendy v oblasti náhlavních souprav pro Unified Communications a kontaktní centra 




Zaměřujeme se na to nejduležitější u komunikace - křišťálově čistý zvuk. Díky naším produktům získáte komplexní uživatelský zážitek a zvýšíte adaptaci řešení Skype pro firmy. Seznámíme Vás s naším portfoliem, které vyhoví nárokům každého uživatele, ať již jde o náhlavní soupravu do kanceláře nebo komunikátor do zasedací místnosti.

Přednášející

 
Arye Ben Zrihem, Audiocods Jan Křístek, Senior Account Manager CEE ve společnosti Jabra
Ve společnosti Jabra pracuje na pozici Senior Account Managera v divizi CC&O a je zodpovědný za rozvoj partnerského kanálu v regionů Střední Evropy. V minulosti působil u řady IT distributorů, převážně se zaměřením na síťová a VOIP řešení, a čtyři roky byl členem obchodního týmu u společnosti Cisco.
   
 


  Kontaktní centrum v době cloudu, sociálních sítí a Skypu




Kontaktní centrum již dávno není jen o telefonních hovorech. V řadě kontaktních center jsou telefonní hovory důležitým komunikačním kanálem, ale další média, jako například e-mail, co do počtu interakcí s klienty před telefonními hovory vede. A o druhé místo v pořadí usiluje nové komunikační médium - Webchat. Navíc řízená interakce se zákazníky prostřednictvím sociálních sítí je dalším fenoménem. Ale kontaktní centrum se nerozvíjí jen o nové komunikační kanály. Rozvoj nastává i v adopci umělé inteligence: Proč by supervizor musel kontrolovat nahrávky? Ať to za něj udělá stroj včetně hodnocení agentů. To samé platí o e-mailové komunikaci – stroj sám překontroluje kvalitu e-mailové komunikace a vybere supervizorovi jen ty kritické e-maily. Jste jako volající otrávení z komunikace s hlasovými automaty? Co kdybyste místo „stiskněte 1“, „stiskněte 2“ odpověděli „chci hovořit česky“, „potřebuji si rezervovat jízdenku“, nebylo by to zábavnější? Ale ani tím možnosti nové generace kontaktu se zákazníky nekončí. Kontaktní centrum totiž není jen o agentech sedících v open space kanceláři. Jde totiž o komunikaci celé organizace navenek všemi komunikačními kanály napříč všemi odděleními a zaměstnanci. A v této oblasti sehrává nezastupitelnou roli Skype for Business.
 

Přednášející

 
Ondřej Papírek, atlantis Ondřej Papírek, Senior Sales Specialist ve společnosti atlantis
Ondřej je zaměstnán ve společnosti atlantis telecom od roku 2006. Od roku 2012 se specializuje na oblast kontaktních center. Působil zde též na pozicích produktového specialisty a pre-sales inženýra.
   
 

 
Registrace Registration is closed at the moment.

Přidat událost do Outlooku

Přihlášení

Registrace