05 duben

Otevření související komunikace   Google+ Twitter LinkedIn Facebook

Počet hvězdiček je: 2,3/5. Hodnoceno 3x.

Lze nastavit otevření související komunikace v novém okně nebo ve stávajícím okně editoru. Od verze 3.10.

Během zpracování zprávy, hovoru či případu lze v oblasti s metadaty, v záložce Info nebo Případ, v rámečku s historií komunikace klepnutím na ikonu v prvním sloupci [1] nebo hodnotu datum a čas ve druhém sloupci [2] otevřít požadovanou související komunikaci pro zjištění dalších potřebných informací. V nastavení chování editoru komunikace lze nastavit, zda se související komunikace zobrazí v novém okně (obvykle výchozí nastavení systému pro KC) nebo ve stávajícím okně s právě zpracovávanou komunikací.

 

Pro oba sloupce lze nastavit totožné chování při klepnutí na odkaz pro související komunikaci:

  • otevřít v novém okně (výchozí nastavení) nebo
  • otevřít ve stávajícím okně

Lze však nastavit i rozdílné chování:

  • klepnutím na ikonu otevřít komunikaci v novém okně a
  • klepnutím na datum a čas otevřít komunikaci ve stávajícím okně

nebo naopak

  •  klepnutím na ikonu otevřít komunikaci ve stávajícím okně a
  •  klepnutím na datum a čas otevřít komunikaci v novém okně

Umístění rámečku se související komunikací:


[ref. 21136]

Otevření související komunikace

Komentáře (0)



Leave message
Your rating:

Štítky

Přihlášení

Registrace