Lze nastavit otevření související komunikace v novém okně nebo ve stávajícím okně editoru.
Od verze 3.10.
Během zpracování zprávy, hovoru či případu lze v oblasti s metadaty, v záložce Info nebo Případ, v rámečku s historií komunikace klepnutím na ikonu v prvním sloupci [1] nebo hodnotu datum a čas ve druhém sloupci [2] otevřít požadovanou související komunikaci pro zjištění dalších potřebných informací. V nastavení chování editoru komunikace lze nastavit, zda se související komunikace zobrazí v novém okně (obvykle výchozí nastavení systému pro KC) nebo ve stávajícím okně s právě zpracovávanou komunikací.
Pro oba sloupce lze nastavit totožné chování při klepnutí na odkaz pro související komunikaci:
- otevřít v novém okně (výchozí nastavení) nebo
- otevřít ve stávajícím okně
Lze však nastavit i rozdílné chování:
- klepnutím na ikonu otevřít komunikaci v novém okně a
- klepnutím na datum a čas otevřít komunikaci ve stávajícím okně
nebo naopak
- klepnutím na ikonu otevřít komunikaci ve stávajícím okně a
- klepnutím na datum a čas otevřít komunikaci v novém okně
Umístění rámečku se související komunikací:

[ref. 21136]